Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям Проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям Проблем

    Здравейте и от мен!
    Колеги Явисе голям проблем по моята Алфа 146 1.6 Т.С
    Вчера както си карах и заседнах в една много голяма локва. Колата изгасна в средата на локвата.И от тогава няма палене.Оказа се че през въздушния филтър е влязла вода в цилиндрите.Сега три от буталата се движат но едно не . Някой имали представа за какво става въпрос какво трябва да се сменя и колко ще струва всичко това.
    БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!!

  • #2
    Така както го описваш се е получил воден удар
    Докато не отвориш мотора няма как да се разбере какви са пораженията, но във всеки случай сумата няма да е малка
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      купи си друг мотор от катастрофирала кола.
      ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

      Comment


      • #4
        И как беше констатирано това,че не се движи едното бутало? Искаш да кажеш ,че вала се е счупил (ако е крайно или биелата е на 2
        Махни картера виж какво е положението пък след това ак осе налага сваляй мотора...
        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
          И как беше констатирано това,че не се движи едното бутало? Искаш да кажеш ,че вала се е счупил (ако е крайно или биелата е на 2
          Махни картера виж какво е положението пък след това ак осе налага сваляй мотора...
          Може да са махнали главата само.

          Явно водният удар е дал сериозни поражения. Изпод картера едва ли ще е розова картинката
          Определено вариантът с друг двигател е сериозна алтернатива.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            абе, верно вие как го констатирахте това?!?!
            Щото ми се струва, е колата още не е разпиляна. Отворихте ли нещо, картер, глава? Има вероятност нещо да е изключило някое реле или да е окъсило нещо, и проблема да се окаже чисто електрически.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

            Comment


            • #7
              Колега,отговориха ти!Поне отговори на въпросите!Ако действително си получил хидроудар,най-смисленото решение е друг мотор,Стария винаги ще има проблеми,както и да го правиш.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Е то явно момчето се е регистрирало, влязло е, хвърлило е бомбата ("едното бутало не се движи...") и тва ше му остане единствения пост

                И на мен ми е интересно, как е протекла цялата диагностика: сигурно ли е, че е влязла вода в мотора и как след като няма палене от тогава се знае кво се движи и кво не? Отворен ли е мотора, не е ли отворен? И ако е отворен за кво изобщо палене си говорим и що се чудим кво е за смяна като тогава ясно ще се види

                Не искам да обидя колегата, ама за пореден път се убеждавам, че има няколко марки, които не са най-подходящите учебни коли и Алфа е на първо място в тоя списък Дори само и поради факта, че е жалко да счупиш такава кола
                Last edited by Sm0k; d.m.y г., 16:26.
                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                Comment


                • #9
                  Аз не виждам проблем да са свалили главата и да я бутнат на 4-та или 5-та скорост. По движението на челата на буталата става ясно кое се движи и кое не.

                  А дали е влязла вода се разбира веднага след като се свали въздушният филтър Обикновено при воден удар се кривят биели, но щом не мърда буталото, значи работата е яко дебела.
                  Дано каже колегата, че явно голям интерес предизвика с тая тема.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    Аз не виждам проблем да са свалили главата и да я бутнат на 4-та или 5-та скорост. По движението на челата на буталата става ясно кое се движи и кое не.

                    А дали е влязла вода се разбира веднага след като се свали въздушният филтър Обикновено при воден удар се кривят биели, но щом не мърда буталото, значи работата е яко дебела.
                    Дано каже колегата, че явно голям интерес предизвика с тая тема.
                    Темата предизвика интерес и у мен, но човека го отнема да каже как са диагностицирали!
                    145 QV ex.
                    146 Boxer TOTAL ex.
                    147 T.S. Sele top

                    Lancia Dedra 2000 16

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                      Темата предизвика интерес и у мен, но човека го отнема да каже как са диагностицирали!
                      Е нека му дадем още малко време да се обади
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Той ако беше свалил главата нямаше да пита какъв е проблема а сам щеше да си го диагностицира
                        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Колега,отговориха ти!Поне отговори на въпросите!Ако действително си получил хидроудар,най-смисленото решение е друг мотор,Стария винаги ще има проблеми,както и да го правиш.
                          и аз така мисля
                          ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                          Comment

                          Working...
                          X